Electricity Lightning

joi, 29 octombrie 2015

Este o mare branza sa fii fan branza?


delaco_fan_branza_proof

      Mare branza! O expresie care ma amuza copios. Si numai pentru ca ma duce cu gandul la cascavalul meu preferat. Da, am o slabiciune pentru cascaval, mai ales pentru cel afumat! Pur si simplu cred ca am devenit fan branza Delaco fara sa imi dau seama, iar acum ma declar ''addicted to this brand''. Mda, nu reusesc sa rezist tentatiilor culinare, dar nici nu vreau sa rezist vreodata unei bucatele din cascavalul preferat. Ce sa mai, Delaco m-a dat gata! Nu ma gandeam ca aceste branzeturi chiar pot face diferenta dintre ''bun'' si ''extraordinar''. Ia uitati-va la oamenii de mai jos ce au patit cu Toni, ambasadorul acestui brand, dupa parerea mea!  Tot asa am intalnit si eu pentru prima oara bucatica preferata de cascaval, din pacate nu l-am prins pe Toni in tura, asa ca am gustat cascaval mai putin complimentat ca in imaginile de mai jos. Cu complimente putine sau multe sau fara complimente, un lucru e clar, gustul ramane acelasi! Da, e mare branza sa iti placa branza, daca esti pretentios. Dar, serios acum, poti sa faci mofturi la asa delicii? Te provoc sa incerci si tu cateva branzeturi, iar apoi te rog sa te intorci si sa impartasesti parerea ta cu mine, in legatura cu acestea. Fac pariu pe ce vrei tu, ca o sa ajungi ''addicted'' , ca mine. Si zau ca imi e mai mare dragul acum sa imi pregatesc un aperitiv format in prealabil din... branza, cascaval, crema de branza... Apropo, odata chiar am modelat omuleti de zapada din branza cottage, cremoasa si pufoasa (ca doar ce vorbeam de spiritul tanar, copilaresc).


     Daca tot m-am lansat cu barca in aceasta mare de cascaval topit, macar sa ma aventurez in lumea Delaco pe la fiecare produs in parte. Mozzarela cui ii place? Mie cu siguranta da! Imi place sa compar feliile rotunde de mozzarela cu bucatele din luna, care cu siguranta a fost sursa de inspiratie in crearea cascavalului/branzei. Sau eu sunt singurul care inca se uita la desene animate, precum Tom & Jerry, care ne aratau ca luna era de fapt alcatuita din branza? 

                                                                

     Oricum, concluzia este una singura: Toni stie sa te faca sa iubesti branza, indiferent de forma in care vine: solida, lichida, crema. Multumesc pentru faptul ca s-a invantat cascavalul Delaco si multumesc fanului branza numarul 1 pentru treaba minunata pe care o depune, in serviciun branzei desavarsite! Daca ti-am facut pofta de o gustare, da-mi voie sa iti spun ca mi-am facut si mie pofta de una! Tare as manga putina branza fondue, ca prea e ispititoare atunci cand emana vapori prin toti porii. Ca sa nu mai spun ca este salvarea gospodinelor care nu au timp sa gateasca cine stie ce ''sofisticaciuni''. Doamnelor, credeti-ma, branza fondue este salvarea dumneavoastra, spre deliciul celor dragi, care abia asteapta inca o portie! Esti fan branza? Mare branza, acum toata lumea este! A ajuns mai celebru ca prea-cunoscutul facebook. Acum esti in trend daca esti adeptul gustului fin... de branza, bineinteles! Preferi cascavalul? E ok, si eu!
        Recunosc si faptul ca atunci cand sunt prin magazinele astea mari, vanez fara ezitare promotiile cu degustare ale celor de la Delaco, ce mod mai practic de a incerca noile lor produse?  Nu raspundeti, era o intrebare retorica! Dar daca esti un fan branza, atunci stii despre ce vorbesc. Da, e ca un cod, un limbaj secret pe care doar noi, adeptii cascavalului (ce amuzant suna, pe bune) il vorbim si il intelegem. Cascavalul topit poate sa uneasca oamenii, sa ii faca sa se indragosteasca, sa zambeasca, sa se rasfete. Poza parca nu reprezinta in totalitate adevarata frumusete a acestui branzet, daca nu il aud pe Toni cum zice : ''creme de la creme!'' Dar cu toate astea, e mare branza sa fii fan branza, e mare banza sa iti placa branza. Acest concept a fost special creat pentru tine si pentru mine, iubitori de gust bogat de lapte 100% natural, maturat exact atat cat trebuie, prelucrat cu iubire si promovat de un adevarat artist in toata firea! Si pasiunea pentru branza se mosteneste, sa stiti de la mine! Nepotul lui Toni, Toni Jr. deja ii calca pe urme bunicului sau! Cu siguranta va frange multe inimi acum si pe viitor, mai ales ca branza cottage este preferata lui (iar eu asociez branza cottage cu norisorii pufosi care strabat, lenesi, albastrul infinit al cerului)! Cand spui cottage, spui cremos, usor, delicat. Daca gresesc, corectati-ma.

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu