Electricity Lightning

miercuri, 22 iunie 2016

Am dat in mintea copiilor

Serios, poate sunt eu om in toata firea, dar am momente in care mai dau in mintea copiilor. In ce sens? In sensul ca vad uneori niste jucarii faine si brusc mi se face dor de copilarie. In acele momente as da orice sa ma mai pot juca cu o masinuta sau un truck. 

Sau poate un un avion cu reactie sau un excavator mi-ar prinde bine in colectie, Pot deja sa imi imaginez ca voi construi cele mai tari castele de nisip, mai ales ca a venit vara si trebuie musai sa ne ducem in concediu la mare...

De mult timp nu m-am mai gandit la ce copilarie frumoasa am apucat si ma bucur ca nu sunt contemporan cu tehnologia asta ''sanky'' care a acaparat copii si ii incatuseaza in propriile locuinte.

In momentul scurt de reculegere pentru cei care nu pleaca la mare si doar viseaza la asta (inclusiv subsemnatul aici de fata) vreau sa mentionez ca exista o solutie salvatoare: puteti oricand sa va jucati cu jucariile si acasa, ca doar suntem romani inventivi si e suficient sa avem un sac de nisip si un furtun cu apa, ca sa cream atmosfera de plaja. 

Si nu va fie rusine sa va etalati masinutele sau galetusele din plastic, consider ca este mai mult decat fain sa mai dai frau liber copilului din tine. Ca sa maschezi adevaratele tale intentii, poti sa bagi scuza ca te joci cu copii sau daca nu ai copii poti sa ii acaparezi pe ai vecinilor.

Cine stie, poate chiar o sa te distrezi pe cinste si vei acorda mai multa atentie acestui fapt, in fond, doar cand eram copii eram fericiti cu adevarat si cred ca merita sa fim atinsi de aceasta stare si acum. Acum sa nu va inchipuiti ca incurajez scalambaielile atunci cand nu e cazul lor...


Pe principiul ''mi-era dor de copilarie'', mi-am achizitionat si eu cateva jucarii de pe http://www.depozit-online.ro/
Ce poate fi mai frumos decat sa ne rememoram momentele din propria copilarie? Faci exercitiul asta vara aceasta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu