Electricity Lightning

miercuri, 22 iunie 2016

Top 3 scule electrice indispensabile intr-o gospodarie

Sunt innebunit dupa sculele electrice. Sunt barbat, ce sa-mi faci... Imi place sa mesteresc prin curte si sa imi pun ideile DIY (do it yourself) in practica. Dar acest lucru nu este usor daca nu ai la indemana cateva scule care sa iti usureze putin munca.

         Top 3 scule electrice nelipsite din arsenalul meu:

1) Bormasina electrica. Nu stiu despre voi, dar la mine, orice proiect incepe cu niste gauri date fie in perete, fie intr-o scandura de lemn. Pe langa capacitatea bormasinii de a da gauri, aceasta are si functia de insurubare, fapt ce o claseaza pe primul loc in topul meu, avand functie 2 in 1. Si este o adevarata aventura pentru mine cand incep un proiect nou.


2) Fierastraul pendular sau cum i se spune in temeni mai populari, ca sa zic asa, soricelul. Este fierastraul cel mai practic si precis, care iti permite sa tai atat linii drepte, cat si linii curbe sau sinuoase. Astfel poti personaliza orice proiect. Totul tine doar de imaginatie si putina indemanare, deoarece aparatul este foarte usor de folosit.


3) Niciun proiect nu este gata, pana nu ii oferi si finisarea de final. Asadar, ultima scula electrica pe lista este masina de polisat, ce te ajuta sa dai un finisaj placut atat la atingere cat si vizual proiectelor tale si cu siguranta vor face diferenta intre un lucru facut de pomana si unul in care ai pus suflet si ai lucrat cu drag.

Lista oficiala este mult mai mare, deoarece eu sunt un mare fan al sculelor electrice si am foarte multe in palmares. Si asta pentru ca nu se stie niciodata cand ai nevoie de scula X sau scula Y!
Voi ce scule electrice considerati ca sunt indispensabile intr-o gospodarie?

         http://www.depozit-online.ro/ daca aveti nevoie de inspiratie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu