Electricity Lightning

miercuri, 22 iunie 2016

Pacate mici, avantaje mari

Recunosc un lucru... Cand frecventez magazinele cu unelte nu pot sa plec fara sa cumpar o chestie, oricat de mica si nesemnificativa ar fi ea in conceptia altora.

Unii au o slabiciune pentru haine, altii pentru jucarii de colectie, editie limitata, eu nu ma pot lecuii de unelte. Am in garaj 6-7 feluri de patenti, 3 clesti, 8-9 ciocane de dimensiuni diferite, o menghina, 3 rulete, pile, surubelnite, si `nspe miliarde de cuie si elemente de prins.

Cred ca e un fel de ''boala incurabila''. Mi se zice des ca exagerez. Dar avantajul este ca am mereu ''jucarii'' sofisticate, cu care ma pot da mare cocos in gospodarie.


O alta problema pe care o am, indiferent de cat de multe unelte am, mereu ma atrag si altele. Aproape ca nu mai am spatiu de depozitare pentru ele, dar ce conteaza, fiecare are micile lui pacate...

Si stiu ca vorba multa inseamna saracia omului, dar in unele cazuri e bine sa vorbesti. Eu mai nou imi fac cumparaturile on-line, de pe http://www.depozit-online.ro/ pentru ca am devenit si mai comod odata cu venirea verii... Pentru ca efectiv nu mai ai chef sa iesi la cumparaturi pe caldurile cele mari, cand poti economisi timp si poti sa faci ceva misto, cum ar fi sa mergi la strand sa te racoresti! Sau alte chestii, ce stiu eu.
Ceea ce imi place la aceste cumparaturi on-line sunt comoditatea si preturile ok. A, si faptul ca primesc comanda la usa... Lazy me...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu