Electricity Lightning

miercuri, 4 noiembrie 2015

Golden Tulip Times - It`s about time we`d say YES!

    Am mai spus cumva ca nu ma pricep la cuvinte pompoase si siropoase? Ma mai repet daca este cazul, si nu pentru ca as fi vreun insensibil sau ceva, dar pur si simplu prefer faptele si nu vorbele. Iar pentru cei care au hotarat sa puna capat burlaciei si sa isi puna pirostriile, am o sugestie care cu siguranta va va face sa spuneti ''DA!'' mai repede decat ati fi crezut!
   Nunta perfecta incepe cu hotelul Golden Tulip Times si cu o calatorie pana in centrul Bucurestiului! Hotelul dispune de restaurant integrant - Good Old Times - restaurant unde se face magie in bucatarie, nu alta!


     Nu stiti locatia exacta a acestui hotel? Mai spun eu inca o data: centrul Bucurestiului, cu acces din Bulevardul Decebal si Piata Muncii. Nu stiti ceva despre restaurantul mult laudat? Tot eu va ''dumiresc'' ! Restaurantul Good Old Times este promovat de lantul hotelier Golden Tulip Times, datorita calitatilor serviciilor si a preparatelor de patru stele pe care le presteaza.
    Sincer, cand am vazut cum arata acest hotel, am exclamat ''WOW!'' si inevitabil m-am gandit ca nu ar fi rau sa iti faci nunta intr-un cadru luxos si elegant. Sa fim seriosi, cine ar spune nu?!


     Mai in gluma, mai in serios, cand am vazut imagini din cadrul hotelului, am zis ca merita sa iti faci nunta aici. Spun asta pentru ca sunt convins ca acolo, chiar si cei mai mofturosi invitati nu vor avea ce sa comenteze cand le va ajunge aperitivul in fata. Si asta pentru ca meniul lor este asigurat de Chef Constantin Ianculescu, chef cu o experienta capatata de-a lungul anilor atat in tara cat si peste hotare. Acesta este sustinut de o echipa de bucatari si stewarts de patru stele, ce asteapta toate provocarile pe care fiecare comanda o aduce. Iar rezultatele sunt intotdeauna peste asteptari!


    Si eu mereu am vrut sa servesc sushi la aperitiv, dar la nicio nunta nu am vazut miri care sa aiba atata curaj! Eu voi sparge putin normele si cu siguranta voi manca cel mai delicios sushi pe care l-am gustat vreodata! Fiecare preparat este pregatit cu cele mai bune ingrediente, respectand retetele traditionale originale inca din perioada interbelica. Destul de mult, nu? Nu gasesti oriunde traditii respectate cu atata sfintenie, asa cum gasesti la hotelul Golden Tulip Times si restaurant Good Old Times! 


     Draga mea, ca ar cam fi cazul sa zicem si noi ''DA'' , nu crezi? Pe bune, chiar nu mai vreau sa astept!

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu