Electricity Lightning

vineri, 6 noiembrie 2015

La o bere ca intre componente

                                   logo_marketonline_mic      fsp-logo_mic

  - Hey, Procesor! Ce mai faci prietene? Te invit la o bere, ce zici?
  - Ah, bunul si vechiul meu prieten Hard-Disk, parca mi-ai citit gandurile! De mult nu am mai stat la o barfa, asa ca intre componente.
  - Apai, prietene, a trecut atat de mult timp, ca si praful si-a gasit camin pe suprafata mea!
  - Ei, ma faci sa ma simt batran! Atat de mult timp a trecut?
  - Poate si mai mult!
  - Chemam si pe ceilalti la o bere? Sursa de baza ce mai zice? Nu prea am mai auzit de ea...
  - Prietene Hard-Disk, sa stii ca sunt langa tine si te aud!
  - Ooops! Scuze, nu am vrut sa par rautacios!
  - Gata, gata cu palavrageala Hard-Disk! Si tu Placa de baza! Pai nici nu apuca berea sa ne fie servita la masa ca deja va certati!
  - Scuze Procesor. Sunt cam temperamentala in ultima vreme...
  - Din ce cauza? Uite ca ne veni si berea!
  - Din cauza prafului astuia! Zau, cineva ar trebui sa faca putina curatenie pe aici!
  - Auzi Procesor...
  - Da, Hard-Disk?
  - Stii pe cine nu vazui eu?
  - Pe cine, copile?
  - Pe Sursa.
  - Apai, copile, sa stii ca ai dreptate! Oare unde s-o fi dus?
  - Salut, prieteni! Aici sunt!
  - Sursa? Tu esti? Dar ce ai patit prietene?
  - Am dat si eu o tura prin magazinul MarketOnline.ro . Ce s-a intamplat in lipsa mea? Am pierdut noutati, ceva? Zau ca plimbarea asta parca a durat o vesnicie!
  - Si ce ai cautat copile in magazinul ala? Nu mai esti in toate circuitele sau ce?
  - Ceva de genul, Procesor.
  - Zi-ne mai multe!
  - Imediat Placa de baza! Lasa-ma sa imi trag sufletul. Vreau si eu o bere!
  - Se face! Hard-Disk e pe faza!
  - Asa, dupa cum spuneam, am dat o tura pana in magazinul asta smecher! Nu o sa va vina sa credeti ce am gasit!
  - Ce?
  - Pai, nimic special, ziceam doar sa glumesc putin cu voi!
  - Nu ai haz, Sursa...
  - Bine, va zic pe bune. Deci m-am dus si eu intr-un magazin on-line, ca sa particip si eu la promotii componente de calculator.
  - Si...? Ai facut ceva?
  - Ba bine ca nu, Procesor!
  - Ce?
  - Am castiga titlu de Miss surse FSP !
  - Ei, na! Tu vorbesti serios?
  - Sigur nu e vreo inventie de-a ta?
  - Mai lipseam eu atata timp daca nu spuneam adevarul, Hard-Disk?
  - Mai stii...
  - Hai nu fii invidioasa, Placa de baza!
  - Si cum ai reusit sa castigi tu titlul cel mare?
  - Da, si eu sunt curioasa!
  - Si eu!
  - Chiar vreti sa stiti?
  - Da!
  - Pai, eu sunt o Sursa Fortron performanta , prieteni! Stie toata tehnologia ca eu nu am rivale in lume!

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu