Electricity Lightning

luni, 9 noiembrie 2015

GTools in viata mea a insemnat un pas spre inovatie

      Poate ca nu sunt eu mester de profesie, cum s-ar zice, in diplome, dar cu siguranta sunt cel mai iscusit la mine in gradina! Sunt eroul propriei curti, deoarece am in subordine cele mai profesionale accesorii si unelte de gradina, toate de la magazinul on-line GTools !

     Cele mai noi scule electrice si-au facut loc la mine in garaj, la loc de cinste. Cu ajutorul lor, fiecare defectiune minora isi gaseste usor rezolvarea, iar eu primesc mereu apelativul ''eroul meu'' ! Ce isi poate dori mai mult, ''eroul zilei'' ? Pai, poate coasa cu motor Makita , pentru ca cea veche s-a stricat de mult si am decis sa investesc intr-o masinarie noua, profesionista, decat sa incerc sa o repar pe cea veche. Acum gazonul naravaj e tinut in frau, nu trece saptamana fara sa fac mici retusuri cu aceasta motocoasa, iar gradina mea este mereu ireprosabila.

       Ce fac in cazul in care trebuie sa tai pomul din fundul viei, care s-a uscat? Imi iau drujba din dotare si imi fac treaba, fara sa ma plafonez, un barbat adevarat gaseste mereu solutii practice la orice. Si putin pe langa subiect - mi-am adaugat deja pe lista cadourilor de Craciun ce vreau sa primesc de la Mos - masina de tuns iarba Makita , pentru ca deja am inceput cu un brand anume si vreau sa merg pe aceeasi linie.

Gtools
FOTO
     Eu am avut un vis de mult timp: voiam propria gradina de vis, atunci cand ma voi muta in sfarsit la casa. Si cum lucrul acesta deja s-a intamplat, indeplinirea visului meu nu a fost imposibil datorita experientei de 20 de ani pe care GTools a acumulat-o, ca sa puna la dispozitie fiecaruia dintre noi uneltele potrivite in orice situatie. Si cand spun in orice situatie, pai asa este! Pentru ca acopera o gama larga de produse de interior si exterior, echipamente de protectie, unelte de mana, scule electrice (preferatele mele), echipamente de sudura, materiale de constructii (alte favorite de-ale mele) si nu numai. Mesterul bun se cunoaste dupa ustensilele pe care le foloseste, dar eu nu am nevoie de ajutor, deoarece sunt propriul meu mester. Ce sa mai - sunt mester in toata firea! Doar am crescut mare si acum sunt sigur ca am facut cele mai bune alegeri, cand am ales magazinul de bricolaj GTools

FOTO

     Poate ca nu iti trebuie vreo diploma ca sa fii mester iscusit, iti trebuie doar ajutor de incredere din partea ajutoarelor mecanice. Esti gata sa devi profesionist? Sa stii ca gradina din spatele casei nu se amenajeaza singura!

     GTools pune punctul pe... G! Tu pe ce pui punctul?

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu