Electricity Lightning

luni, 2 noiembrie 2015

Nu le am cu moda

     Nu le am cu moda! Dar cu toate astea, prietena ma intreaba mereu (atunci cand isi cumpara haine noi) cum ii sta o anumita piesa vestimentara. Si atunci parca mi se pune un nod in gat si trebuie sa gandesc de 100 de ori inainte sa zic ceva, ca nu cumva sa spun vreo prostie si sa se declanseze bomba atomica!
     Da, ii spun mereu ca e frumoasa si o admir, dar ea tine mortis sa auda aceste lucruri si cand se pregateste pentru o iesire romantica sau la un film, cred ca e ceva tipic feminin...

     Da, draga mea, esti eleganta in simplitatea ta si esti frumoasa si nemachiata, cu parul prins in graba, caruia i-a scapat, pe ici, pe colo, cate o suvita rebela.

     Azi m-ai intrebat ce iti lipseste. M-am uitat mirat la tine si am intrebat la ce te referi. Tu te uitai in oglinda si strambai din nasucul ala de hamster, nemultumita de vestimentatia pe care o vedeai in propria reflexie. Am stat toata ziua si am reflectat la aceasta intrebare. Oare de ce crezi ca este ceva ce iti lipseste? Apoi am realizat ca nu rezolv nimic daca stau si imi framant gandurile. Si am incercat sa caut un raspuns la intrebarea ta in mediul virtual. Si iata ce am gasit:


     Am descoperit cea mai mare comunitate feminina din care cred ca meriti sa faci parte si tu! De ce? Pentru ca stiu ca iti place sa fi inconjurata de oameni pozitivi, de femei increzatoare si de tendintele in moda care iti plac cel mai mult.

     Partea cea mai buna este ca si tu poti sa dezvolti aceasta familie on-line, prin simplele tale pareri sau sfaturi, iar eu cred ca meriti acest privilegiu. De ce? Pentru ca stiu cata grija ai sa nu plec niciodata cu tricoul necalcat sau cu o camasa careia ii lipseste un nasture buclucas. Pentru ca ai grija sa fac o impresie buna, oriunde ma duc, prin atentia pe care o acorzi micilor detalii care fac diferenta.

     Da, draga mea, chiar daca nu stiai pana acum, si tu faci parte din comunitatea femeilor puternice, care merita toata recunostinta mea. 

      Am descoperit si casa de moda ELLIS , un brand romanesc care sigur ti-ar face placere sa il descoperi... De unde stiu asta? Pentru ca stiu ca sufletul tau debordeaza de eleganta si meriti sa arati asta si la exterior. Stiu ca bunul gust este ceea ce apreciezi cel mai mult.



    Stiu ca apreciezi femeile determinate, puternice, elegante, cum este Eli Laslean. Stiu ca o consideri un exemplu de urmat adevarat, nu ce ne arata astia pe la televizor in emisiunile de can-can.
Consider ca si tu faci parte din exemplul femeilor de urmat, chiar daca tu nu esti pe deplin convinsa de acest lucru. De ce ai dubii?

     Da, stiu, inca te consideri o persoana banala. Crede-ma ca nu esti! Imi dovedesti acest lucru zilnic si pentru asta iti multumesc. Ti-ai dorit sprijinul meu, dar stii ca nu le am cu moda. Cu toate astea am dorit sa iti ofer un punct de reper mult mai amplu. Cred ca vei continua sa te dezvolti pe toate planurile daca ai mereu sfaturi bune, de la femeile care au atins succesul prin exprimarea libera pe care au abordat-o asupra lucrurilor. Sunt convins ca vei privi viata cu ochelari roz mereu, caci in comunitatea aceasta despre care vorbesc vei gasi mereu sprijin, dar sa te gandesti mereu la mine, atunci cand petreci timpul alaturi de noile tale confidente.

   Si nu iti face griji, stiu rochia aceea de pe site-ul ELLIS pe care ti-o doresti atat de mult... Este putin mai pretentioasa pentru bugetul unui om cu minimul pe economie, dar vine Craciunul si cred ca Mos Craciun nu va ramane neinduplecat la dorintele tale...

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu