Electricity Lightning

vineri, 16 octombrie 2015

Am garderoba ''feşăn'' datorita Tshirts.ro

      Nu sunt un impatimit al modei, care oricum este mai schimbatoare decat anotimpurile, dar pot sa ma laud ca am descoperit cel mai fain magazin de tricouri on-line ever! Si am descoperit acest lucru din intamplare, cum se intampla in mare parte atunci cand stai prea mult pe net si te plictisesti! Dar uneori cele mai marete descoperiti s-au intamplat din pura intamplare, nu? Credeti cumva ca prea-cunoscutul Christopher Columb a descoperit America pentru ca asa isi planuise? Raspunsul este clar nu! Si uite asa mi-am schimbat toate tricourile pe care le aveam in palmares, cu unele mult mai cool si mai amuzante! O spun fara sa exagerez ca acum am cele mai tari tricouri personalizate care i-au dat pe spate chiar si pe amicii mei!
        Prietena mea a crezut ca am innebunit cand i-am zis ca vreau sa imi schimb toate tricourile si ca vreau sa comand un numar de 20 de tricouri de pe site-ul celor de la Tshirts.ro ! Da, ati citit bine, mi-au placut atat de mult aceste tricouri personalizate on-line, incat m-am decis sa le si achizitionez! Si sa va arat exact ce tricouri mi-au facut cu ochiul si de ce ma amuza atat de tare!

       1) Tricoul N-am nevoie de Google - Bine, eu nu sunt insurat, dar cred ca prietena mea va prinde ideea acestui tricou! Acum, sper sa nu i se urce la cap ''celebritatea''! Ceea ce vreau sa spun de fapt, este ca ea are mereu vorbele la ea, iar acest lucru il admir foarte mult, iar tricoul este un fel de omagiu pe care doresc sa i-l aduc! (Love you, darling!)



       2) Tricoul Sa fie bine - pentru ca e bine sa fii pozitiv mereu, nu de alta, dar sunt prea multi oameni tristi in ziua de azi... Eu sunt o persoana optimista si glumeata si imi place sa molipsesc si pe cei din jurul meu. Pe bune, e mai amuzant cand esti inconjurat de oameni... amuzanti, ca si tine! Si eu mereu sunt cu bancurile la zi, ca e cea mai simpla cale sa faci un om sa rada in hohote, nu?



      3) Tricoul Away From My Computer - sa zicem doar ca fiecare are cate un hobby, prietena mea crede ca eu am ajuns deja sa am o obsesie... intelegeti voi ideea... Bine, ok, recunosc, este un viciu! Nu va lasati laptop-ul sa va stapaneasca viata! Eu sunt o cauza pierduta, dar poate pentru altii inca mai exista speranta! Fiti puternici in fata atot-acaparatorului INTERNET!



      4) Si sa zicem ca tricoul The Game Father l-as asocia cu cel de sus... Uneori mai dau in mintea copilului si ma pierd cu orele in jocurile PC. Cum spuneam mai sus, fiecare cu viciul lui... (feels guilty)...



     Elementul comun al tricourilor? Pai, cred ca este mai mult decat evident, calculatoarele si internetul si jocurile si tot ce tine de acest domeniu. Si nu, nu sunt un ''compu nerd'' cu ochelari cu rame imense si dioptrii pe masura... Sunt un ''compu nerd'' mai mediocru, cat sa ma descurc cu toanele laptop-ului meu, atunci cand le are. Dar daca ar trebui sa insir aici fiecare tricou cu mesajele pe care uneori chiar cred ca trebuie sa le adresez cuiva, dar fara sa scot o vorba, pai m-ar apuca ziua de luni, iar eu vreau sa ma mai si bucur de weekend!
          Deci, daca doriti personalitate, Tshirt.ro va poate scoate din anonimat!

                                                                      

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu