Electricity Lightning

marți, 20 octombrie 2015

Aventura unui magician dezastru

    - Ce ingredient trebuia sa adaug ultima oara?
    - Pe mine ma intrebi, sunt un brotac vorbaret, nu un magician cu palarie si bagheta!
    - Esti un asistent groaznic! Ar trebui sa imi multumesti ca datorita mie poti vorbi!
    - Si asta tot dintr-o greseala stupida de-a ta...
    - Mai taci... incerc sa creez o copie fidela a Parfumului Mad Potion al lui Katty Perry!
    - Nici macar nu stii ingredientele si amesteci de o ora in jobenul ala niste potiuni.
    - Ba normal ca stiu ce ingrediente imi trebuie! Scrie si pe net: Katty Perry a adaugat o pisica, niste zaruri, luna si cateva stele. Eu inca nu dispun de aceste ingrediente, pentru ca nu mai erau disponibile pe Ebay, dar le pot adapta!
    - Asta nu o sa iasa bine...
    - Ma enervezi!
    - Si de ce vrei sa copiezi potiunea magica a lui Katty?
    - Pai am vazut ca are mare priza la public, cred ca e o vrajitoare tare iscusita! Vreau sa fiu si eu iscusit ca ea!
    - Ti-a cazut cu tronc...
    - Ba nu!
    - Bine, nu ti-a cazut cu tron!
    - Ba da!
    - Ha, te-am prins!
    - Hotomanule, ai trisat! Acum lasa-ma in pace, am treaba! Jobenul asta nu se amesteca singur, sa stii! Unde am pus oare acele picioare de broasca?
    - Picioare de broasca? Ai jurat ca nu mai folosesti picioarele suratilor mei!
    - Stai calm, sunt cele care mi-au mai ramas de cand a avut loc vanatoare de nevertebrate anul trecut, de Halloween.  


    - Ce e asa de special la acest parfum? 
    - E demential! Scoate nebunia din tine la suprafata!
    - Grozav, de parca tu esti cine stie ce macho-magician...
    - Bine atunci, voi creea propria potiune, cu care o voi da pe spate, la congresul vrajitorilor.
    - De unde stii ca e si ea invitata?
    - De unde stii tu ca nu e?
    - Discutia asta nu duce nicaieri...
    - Asa ma gandeam si eu, broscoi bagacios, acum unde ramasesem? A, da, la picioarele de broasca! Adaug doar cateva. Mai adaug cativa trifoi cu patru foi, pentru noroc.
    - La ce iti trebuie noroc?
    - Poate iar nu nimeresc reteta, daca adaug trifoi, poate am noroc si o scot la capat licoarea!
    - Deja mi-e frica...
    - Asa, o punga de trifoi cu patru foi cred ca ajunge... Unde am pus licuricii aia? 
    - Asta numai potiune de a cucerii pe cineva nu e. Suna mai degraba a parfum pentru trolli.
    - Ete, sa vezi cata bata iti trantesc daca nu taci odata!
    - Nici nu mai vreau sa ma bag!
    - Gata, potiunea e gata! Dar ce culoare ciudata are... seamana cu parfumul din poza?
    - Daca verde ar fii ruda primara cu rozul, da ar putea...
    - Esti ironic?
    - Nu, de ce as fii, nu e ca si cu parfumul seamana la culoare cu mine...
    - O sa vezi ca o sa fie senzatie la noapte, la congres! O sa ii dau gata pe toti cu noua mea inventie si sigur Katty se va indragosti de mine iremediabil!
    - Dar de ce straluceste?
    - Pui prea multe intrebari...
   

*
     Orele au trecut greu pentru vrajitorul amator (ca, desi nu vroia sa recunoasca - el era amator, nu prea se omora sa invete pe bune toate retele magice) care astepta cu nerabdare sa se faca remarcat. Si avea sa se faca remarcat, zau, dar nu in modul in care se astepta el... S-a pregatit corespunzator, purta cel mai bun costum al lui, care il facea sa para putin a un magician clovn, deoarece avea un gust kitschios in materie de moda, dar el se simtea bine in pielea lui.
      Avea de gand sa faca pe cuceritorul, ca deh, asa ne apuca uneori iubareala si cu greu mai scapam de ea. Dar sa vedem ce s-a intamplat pana la urma...

*
     - In sfarsit, am ajuns la congres!
     - Ce dragut, acum putem pleca acasa?
     - Esti nesuferit, ti-am mai spus asta? Nu plecam acasa pana nu o intalnesc pe iubirea vietii mele!
     - Ea nici macar nu stie ca existi...
     - O sa afle in seara asta!
     - Mi-e foame... cand mancam?
     - Nu mancam nimic pana nu imi fac cunoscuta ultima inventie!
     - Si macar iubita ta imaginara a ajuns?
     - Vaaai, a ajuns!!! Uite-o, nu-i asa ca e superba? Trebuie sa ma duc la ea sa ii marturisesc dragostea mea eterna, apoi voi scoate potiunea si cu un singur strop, o voi face si pe ea sa se indragosteasca de mine!
     - Nu esti cam grabit? Adica la PROPRIU grabit!!! Ai grija la trepteee!


*
     Povestea se incheie intr-o nota tragi-comica... Din pacate pentru vrajitorul nostru, stangacia l-a facut sa transforme intregul congres intr-un fiasco total... Impiedicandu-se de niste trepte in timp ce se indrepta spre marea sa iubire, s-a impiedicat si a spart sticla cu potiunea magica. Ce s-a intamplat apoi? Toti cei prezenti s-au transformat in... broaste! Noroc ca vraja nu avea incantatie permanenta, altfel toti ar fii ramas broaste pentru tot restul vietii... Si credeti-ma vrajitorii traiesc muuult, muuult mai mult decat un muritor de rand, ca mine...

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu