Electricity Lightning

marți, 27 octombrie 2015

O cana pentru mine

    Prietena mea face cel mai bun ceai din lume! Nu va mint! Are stilul ei aparte de a prepara ceaiul, incat atunci cand il bei, fierbinte, dupa o zi rece de toamna,parca te unge pe suflet, dar a stiu mereu sa gaseasca si canile potrivite fiecarei stari pe care le poate trai un om. Nu stiu cum reuseste! A achizitionat cele mai dragute cani , cu care si-a propus sa ma faca sa zambesc, de fiecare data cand sunt suparat sau obosit. Dragut din partea ei, nu?
     Pur si simplu m-am trezit intr-o seara ca imi aduce un ceai cald intr-o cana pe care eu nu o mai vazusem niciodata pana atunci. Eram prea distras ca sa observ o ''fata'' noua printre cani. Cand am vazut-o, am ramas atintit asupra ei, apoi un zambet mi-a strapuns obrajii. Am luat o gura de ceai, stiu ca era foarte aromat, deoarece adaugase un praf de scortisoara peste el. ''De unde?'' , am intrebat-o. ''De pe Magazinul de Cani !'' 

      Adica vrei sa imi spui mie ca o simpla cana mi-a facut ziua mai buna? Ma scuzati, nu este o cana obisnuita, este o cana de ceai speciala, pentru ca a fost daruita de persoana iubita.

                    Cana You Are My Cup of Tea  

     Da, fericirea chiar se poate ingramadi intr-o cana, se inghesuie cum poate mai bine, ca tu, atunci cand bei ceaiul sau cafeaua din ea, sa o asimilezi pe toata, fara jumatati de masura. Dar am mai specificat faptul ca a refacut niste provizii substantiale in materie de cani. Asa s-a gandit sa ma surprinda in fiecare zi cu cate o emotie diferita. Si pentru asta, o iubesc din ce in ce mai mult...
     Fericirea vine ascunsa si sub forma umorului. Azi am avut o zi grea, obositoare, stresanta - toate au mers pe dos (sau nu?)... dar cand vine seara, imi astept rabdator nelipsita cana de ceai, care mereu isi schimba infatisarea...

                                     Cana Vacuta e pe camp                  

       Nu stiu de unde i-a venit ideea cu vacutele, poate din cauza ca ''inca ma port ca un copil'' ? Dar ea este singura persoana care m-ar accepta asa o viata intreaga, iar ritualul ceaiului va dainui 1001 de notpi. Ciudat cum o canuta este atat de importanta, daca stii sa ii surprinzi esenta. Ea are grija sa imi aminteasca de faptul ca bucuria consta in lucrurile si gesturile mici. 
    Voi cum va exprimati sentimentele? Oare cati dintre noi si le transmit prin intermediul obiectului din care ne bem cafeaua/ceaiul? Banuiesc ca foarte putini, dar eu am prins acest obicei si nu ii mai dau drumul. De ce? Pentru ca o cana de ceai iti poate oferi multe stari sufletesti diferite, dar toate bune. Pentru ca nu poti fi trist pe o cana de ceai, cand vine facut din mainile persoanei iubite. Pentru ca ai nevoie de un strop de culoare in diminetile mohorate, dar si in noptile reci. Pentru ca nu poti sa spui nu unui astfel de rasfat!

              Cana Nebula

     Am fost rasfatat si cu cana Nebula pentru ca m-a surprins putin visator. Atat de visator, incat culorile canutei mi-au vizitat si visele. Uneori simt nevoia sa meditez la imaginea nebuloasei astrale din mainile mele. Nu credeam ca o cana ma poate fascina in asa fel incat sa ma simt mai relaxat daca meditez putin cu privirea asupra ei. Suna ciudat, dar asta este adevarul. Magazinul de Cani mi-a daruit farame de iubire si fericire - pe care il le ofera sub forme diferite : ceai, cafea, vin fiert... toate sunt cuprinse de canuta fericirii, o cana a mea, pentru mine! Sau mai bine zis, cani! Pentru ca atunci cand achizitionezi un produs de pe magazinul lor on-line, inevitabil cumperi si fericirea marunta ascunsa in ea.
      Ai si tu sentimente ce nu pot fi exprimate in cuvinte? Incearca mai bine cu un cadou unic, personalizat, deoarece Magazinul de Cani iti ofera aceasta posibilitate. Si odata descoperita reteta fericirii, nu te vei mai plictisi nicidata de ea!

Articol scris pentru SuperBlog 2015 !

Un comentariu: